Music by The Refusers

Sunday, May 16, 2021

Horké a sladké - Pohľad M.N. Hopkins



Pre fyzické telo je horkosť často katalyzátorom zdravia a sladkosť je často katalyzátorom choroby.

V prípade emocionálneho tela je to naopak.  Sladkosť podporuje zdravie a horkosť podporuje chorobu.

Pre ducha sú horké a sladké len súčasťou ľudskej skúsenosti.  V istom zmysle z pohľadu Duše berieme horké so sladkým.

Keď to vieme, zmena je otázkou zmeny referenčného bodu.   Horké alebo sladké je prospešné, škodlivé alebo neutrálne v závislosti od toho, odkiaľ sa pozeráme.

© 2017  M. N. Hopkins

Poznámka: Myslel som na človeka, ktorý bol taký zatrpknutý životom a nedosiahol to, čo podľa neho malo byť jeho úlohou na tomto svete, alebo lepšie povedané, že ho ostatní neprijali ako poradcu alebo gurua.   Zamyslel som sa nad nerealistickými očakávaniami a myslením zameraným na ego a v hlave mi vyskočil vzťah medzi horkým a sladkým.  Mnohé liečivé prostriedky sú horké, zatiaľ čo sladkosti môžu viesť k chorobe. Na emocionálnej úrovni je to úplne naopak.  Čo sa týka Ducha, všetko je súčasťou života na tomto svete.  Včera večer a dnes ráno som o tom trochu premýšľal a spísal som si niekoľko myšlienok a výsledkom je vyššie uvedený postreh.

To read the original insight in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2017/12/bitter-sweet-insight-from-mn-hopkins.html

No comments: