Music by The Refusers

Friday, May 14, 2021

Amar și dulce - O perspectivă de la M.N. Hopkins


Pentru corpul fizic, amărăciunea este adesea un catalizator pentru sănătate, iar dulceața este adesea un catalizator pentru boală.

Pentru corpul emoțional, este adevărat contrariul.  Dulceața favorizează sănătatea, iar amărăciunea favorizează boala.

Pentru Spirit, amarul și dulcele sunt doar o parte a experienței umane.  Într-un sens, din perspectiva unui Suflet, luăm amarul cu dulcele.

Știind acest lucru, schimbarea este o chestiune de schimbare a punctului de referință.   Amarul sau dulcele fiind benefic, dăunător sau neutru, în funcție de punctul din care privim.

© 2017 M.N. Hopkins

Notă: Mă gândeam la o persoană care era atât de amară în legătură cu viața și cu faptul că nu reușea să realizeze ceea ce credea că ar trebui să fie rolul său în această lume sau, mai bine spus, să nu fie acceptată de ceilalți ca un consilier sau guru.   Am reflectat asupra așteptărilor nerealiste și a gândirii dirijate de ego și mi-a venit în minte relația dintre amar și dulce.  Multe remedii de vindecare sunt amare, în timp ce dulciurile pot duce la boală. La nivel emoțional este exact opusul.  În ceea ce privește Spiritul, totul face parte din viața în această lume.  M-am gândit puțin la asta și am scris câteva gânduri aseară și azi dimineață, iar intuiția de mai sus este rezultatul.

To read the original insight in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2017/12/bitter-sweet-insight-from-mn-hopkins.html

No comments: