Music by The Refusers

Tuesday, December 20, 2022

הודעה על הצורך לחיות בכנותשיח מאת מ.נ. הופקינס

חיים ישרים:

אור ואור לבדם מספיקים כדי לרפא את כל התחלואים והמחלות מהרשימה הארוכה של המין האנושי של תלונות אשליות.   כי האור מביא איתו יושר בחיים ובדרך כנה לא יכולות להתקיים אשליות המחלה באדם.

שכן האדם לימד להיות חולה כפי שלימדו אותו להיות לא ישר על ידי אלה שמטעים ומודיעים שגויים למטרותיהם האנוכיות.   שכן חזרה לחיים כנים תבטיח חזרה לאנשים בריאים כמו גם לקבוצות בתוך קהילות אנושיות.

כנות היא מה שהכי נחוץ היום.  את האדם לימדו לשקר כפי שלימדו אותו לרמות.   שכן כאשר מעטים כופים מציאות או אשליה כוזבים, מה שלא יוכל עוד האדם לראות בעיניים צלולות, להרגיש ברגש צלול ולחשוב בשכל צלול.   ההיגיון אינו קיים יותר במערכת זו של שליטה כפויה והחולי שורר.

מערכת טבעית שהשתנתה למערכת לא טבעית תמיד תציג מחלה או קונפליקטים בתוך האורגניזם האנושי.   חיידקים, חיידקים, וירוסים וחיידקים היו כולם יצירות של מוח חולה שגרם לאחרים להאמין במחלה ולא בבריאות.

הריכוז הוא כעת בחולשה מכל סוג, ולא עוד בכוחו הטבעי של האדם ובבריאותו הניזונים ממוח חזק שאינו נשלט על ידי השפעות חיצוניות.   האדם מגיב כעת לשמועות מומצאות ושקרים המחוזקים על ידי מידע וסטטיסטיקה מזויפת שאינם הגיוניים או לא היו הגיוניים אם לאדם עדיין הייתה היכולת לחשוב בבהירות ולראות את מציאות קיומו כאן בעולמו של האדם.

מבט פשוט הוא תמיד טוב יותר.   המורכבות הייתה המצאה של אלה שמתבלבלים במאמץ לשלוט בכיוון של האנושות.

עצרו והביטו לא רק בנוף החיצוני, אלא הסתכלו פנימה כדי לראות היכן האמת היא ביתו.   אל תסמוך יותר על המדיה שלך.   כי הם לא יותר מהאמצעים להונות המוני.   אתה מופגז בשפע של מידע חסר תועלת כדי להסיח את דעתך ולמנוע ממך מידע אמיתי עבור תהליכי קבלת ההחלטות שלך.   למעשה, ויתרת על יכולות קבלת ההחלטות שלך ומסרת אותן לכמה אחרים שמבדרים ולא מודיעים לך בצורה חכמה על העולם שסביבך.

אנו רואים עננים כהים רבים המתעוררים בתוך הקהילות האנושיות שלכם.   זהו תהליך טבעי שחייב להתרחש לפני שחרור האור לעולם שלכם.

יש כל כך הרבה קונפליקטים עכשיו עד שהמעטים עושים ניסיון נואש אחרון לשלוט בענייני האדם.   זה ייכשל מכיוון שכל המאמצים שמגיעים ממקור אגו ייכשלו.

אל תפחד ודע שהאיזון יחזור שוב לעולמך וחסד ושפיות ישלוט שוב ​​בענייני האדם.   כי מעטים יכולים לראות את הצורך להתחבר מחדש הן לטבע והן לאלוהים.   זו הדרך היחידה לשמור על איזון בעולם שלך.

אל תן לפחד להיות המדריך שלך, אלא תן לאהבה ולהגיון לשלוט שוב.

© MN Hopkins

To read the original discourse in English, please click on the link below:

No comments: