Music by The Refusers

Tuesday, May 24, 2022

Zwycięstwo będzie nasze - Wizja prawdopodobnej przyszłości - M.N. Hopkins

Umysły ludzi są słabe, a Umysł Boga jest silny. Umysł Boga odbija się w nas, choć tego nie widzimy. Popełniłeś poważny błąd, myśląc, że wszyscy ludzie mają słabe umysły, tak jak ty i twoje sługi.  Choć wydajemy się słabi ciałem, nasze umysły i wola są jak żelazo.  Pomścimy krew niewinnych, których złożyliście w ofierze waszym fałszywym i słabym bogom.  Jeśli spróbujecie nas złamać, wszyscy zostaniecie złamani.  Taka jest nasza przysięga i taka jest nasza obietnica.  My, Kobieta i Mężczyzna, damy wam płomienny miecz Światła.  Nie okażemy wam litości, ponieważ wy nie okazaliście nam żadnej.  Zwycięstwo w końcu będzie nasze.

© 2022 M.N. Hopkins

Uwaga: Napisałem to kilka dni temu w chwili natchnienia i słowa przyszły do mnie, jakby mi je podyktowano.  Postanowiłem podzielić się tymi słowami na moim blogu jako wizją prawdopodobnej przyszłości.  Po raz pierwszy opublikowałem tę wizję dzisiaj, 21 maja 2022 roku.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: