Music by The Refusers

Tuesday, May 24, 2022

Pobjeda će biti naša - Vizija vjerojatne budućnosti MN Hopkinsa

Umovi ljudi su slabi, a Božji um je jak. Božji se um odražava u nama, iako ga vi ne vidite. Napravili ste ozbiljnu pogrešku, misleći da svi ljudi imaju um slabih kao što imate vi i vaši sluge. Iako izgledamo slabi tijelom, naši su umovi i volje poput željeza. Osvetit ćemo krv nevinih koju ste žrtvovali svojim lažnim i slabim bogovima. U svom pokušaju da nas slomite, svi ćete biti slomljeni. Ovo je naš zavjet i ovo je naše obećanje. Jer, mi ćemo kao muškarac i žena dati plameni mač Svjetla. Nećemo vam pokazati nikakvu milost jer vi niste nama. Pobjeda će na kraju biti naša.

©  2022 MN Hopkins

Napomena:  ovo sam napisao prije nekoliko dana u trenutku inspiracije i riječi su mi došle kao da su mi diktirane. Odlučio sam podijeliti gornje riječi na svom blogu kao viziju vjerojatne budućnosti. Ovu viziju sam prvi put objavio danas, 21. svibnja 2022.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: