Music by The Refusers

Wednesday, May 25, 2022

Victoria va fi a noastră - O viziune a unui viitor probabil de M.N. Hopkins

Mintea oamenilor este slabă, iar Mintea lui Dumnezeu este puternică. Mintea lui Dumnezeu se reflectă în noi, deși nu o vedeți. Ați făcut o greșeală gravă, crezând că toți oamenii au o minte slabă, așa cum aveți dumneavoastră și slugile dumneavoastră.  Deși părem slabi la trup, mintea și voința noastră sunt ca fierul.  Vom răzbuna sângele nevinovaților pe care i-ați sacrificat zeilor voștri falși și slabi.  În încercarea voastră de a ne înfrânge, voi toți veți fi înfrânți.  Acesta este jurământul nostru și aceasta este promisiunea noastră.  Pentru că, noi, ca bărbat și femeie, vom da o sabie de lumină înflăcărată.  Nu vă vom arăta nici o milă, din moment ce voi nu ne-ați arătat niciuna.  Victoria în final va fi a noastră.

© 2022 M.N. Hopkins

Notă: Am scris acest text acum câteva zile, într-un moment de inspirație, iar cuvintele mi-au venit ca și cum mi-ar fi fost dictate.  Am decis să împărtășesc cuvintele de mai sus pe blogul meu ca o viziune a unui viitor probabil.  Am publicat această viziune pentru prima dată astăzi, 21 mai 2022, pentru prima dată.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: