Music by The Refusers

Friday, May 27, 2022

विजय हाम्रो हुनेछ - MN Hopkins द्वारा सम्भावित भविष्यको दृष्टि

मानिसहरूको दिमाग कमजोर छ र परमेश्वरको दिमाग बलियो छ। परमेश्वरको मन हामीमा प्रतिबिम्बित हुन्छ, यद्यपि तपाईंले यसलाई देख्नुभएन। तपाईं र तपाईंका साथीहरू जस्तै सबै मानिसहरूको दिमाग कमजोर छ भन्ने सोचेर तपाईंले गम्भीर गल्ती गर्नुभयो। हामी शरीरमा कमजोर देखिए पनि हाम्रो मन र इच्छा फलामजस्तै छ। हामी निर्दोषहरूको रगतको बदला लिनेछौं जुन तपाईंले आफ्ना झूटा र कमजोर देवताहरूलाई बलिदान दिनुभयो। हामीलाई तोड्ने तिम्रो प्रयासमा, तिमी सबै टुट्नेछौ। यो हाम्रो वाचा हो र यो हाम्रो वाचा हो। किनकि, हामी पुरुष र महिलाको रूपमा ज्योतिको ज्वलन्त तरवार दिनेछौं। हामीले तिमीलाई कुनै दया देखाउने छैनौं किनकि तपाईंले हामीलाई कुनै पनि देखाउनुभएन। आखिर जित हाम्रै हुनेछ।

©  2022 MN Hopkins

नोट:  मैले यो केहि दिन अघि प्रेरणाको क्षणमा लेखेको थिएँ र शब्दहरू मलाई लिखित रूपमा आए। मैले सम्भावित भविष्यको दृष्टिको रूपमा मेरो ब्लगमा माथिका शब्दहरू साझा गर्ने निर्णय गरें। मैले यो दर्शन पहिलो पटक आज, 21 मे, 2022 मा प्रकाशित गरें।

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: