Music by The Refusers

Friday, May 27, 2022

Oorwinning sal ons s'n wees - 'n visie van 'n waarskynlike toekoms deur MN Hopkins

Die verstand van mense is swak en die verstand van God is sterk. Die Gees van God word in ons weerspieël, al sien jy dit nie. Jy het 'n ernstige fout gemaak deur te dink dat alle mans 'n verstand van die swakkes het soos jy en jou volgelinge het. Alhoewel ons swak in liggaam voorkom, is ons verstand en wil soos yster. Ons sal die bloed van die onskuldiges wreek wat jy aan jou valse en swak gode geoffer het. In jou poging om ons te breek, sal julle almal gebroke wees. Dit is ons gelofte en dit is ons belofte. Want, ons as Man en Vrou sal 'n vlammende swaard van Lig oplewer. Ons sal jou geen genade bewys nie, aangesien jy ons geeneen bewys het nie. Die oorwinning sal uiteindelik ons ​​s'n wees.

©  2022 MN Hopkins

Let wel:  Ek het dit 'n paar dae gelede geskryf in 'n oomblik van inspirasie en die woorde het na my gekom asof dit aan my gedikteer is. Ek het besluit om bogenoemde woorde op my blog te deel as 'n visie van 'n waarskynlike toekoms. Ek het hierdie visie vir die eerste keer vandag, die 21ste Mei 2022, gepubliseer.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: