Music by The Refusers

Tuesday, May 24, 2022

Seieren til slutt blir vår - En visjon om en sannsynlig fremtid av M.N. Hopkins


Menneskets sinn er svakt og Guds sinn er sterkt. Guds sinn reflekteres i oss, selv om du ikke ser det. Du har gjort en alvorlig feil, og tenkt at alle mennesker har et sinn til de svake som du og dine undersåtter har. Selv om vi fremstår som svake i kroppen, er våre sinn og vilje som jern. Vi vil hevne blodet til de uskyldige som du har ofret til dine falske og svake guder. I ditt forsøk på å knekke oss, vil dere alle bli knust. Dette er vårt løfte og dette er vårt løfte. For, vi som mann og kvinne vil gi et flammende sverd av lys. Vi vil ikke vise deg nåde siden du ikke har vist oss noen. Seieren til slutt blir vår.

© 2022 MN Hopkins

Merk:  Jeg skrev dette for noen dager siden i et øyeblikk av inspirasjon, og ordene kom til meg som om de var diktert til meg. Jeg bestemte meg for å dele ordene ovenfor på bloggen min som en visjon om en sannsynlig fremtid. Jeg publiserte denne visjonen for første gang i dag, 21. mai 2022.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: