Music by The Refusers

Tuesday, May 24, 2022

Segern blir vår - En vision av en trolig framtid av M.N. Hopkins

Människors sinnen är svaga och Guds sinnen är starka. Guds sinne återspeglas i oss, även om ni inte ser det. Ni har gjort ett allvarligt misstag genom att tro att alla människor har ett svagt sinne som ni och era hantlangare har.  Även om vi verkar svaga i kroppen är våra sinnen och viljor som järn.  Vi kommer att hämnas blodet från de oskyldiga som ni har offrat till era falska och svaga gudar.  I ert försök att bryta oss kommer ni alla att brytas.  Detta är vårt löfte och detta är vårt löfte.  För vi som man och kvinna kommer att ge ett flammande svärd av ljus.  Vi kommer inte att visa er någon barmhärtighet eftersom ni inte har visat oss någon.  Segern i slutändan kommer att vara vår.

© 2022 M.N. Hopkins

Anmärkning: Jag skrev detta för några dagar sedan i ett ögonblick av inspiration och orden kom till mig som om de hade dikterats till mig.  Jag bestämde mig för att dela ovanstående ord på min blogg som en vision av en trolig framtid.  Jag publicerade denna vision för första gången i dag, den 21 maj 2022.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: