Music by The Refusers

Wednesday, May 25, 2022

Vítězství bude naše - Vize pravděpodobné budoucnosti by M.N. Hopkins

Lidská mysl je slabá, Boží mysl je silná. Boží mysl se v nás odráží, i když ji nevidíte. Dopustili jste se velkého omylu, když jste si mysleli, že všichni lidé mají mysl slabou jako vy a vaši přisluhovači.  Ačkoli se zdá, že jsme slabí tělem, naše mysl a vůle jsou jako ze železa.  Pomstíme krev nevinných, kterou jste obětovali svým falešným a slabým bohům.  Při vašem pokusu nás zlomit budete zlomeni vy všichni.  To je náš slib a to je náš slib.  My jako Muž a Žena totiž vydáme plamenný meč Světla.  Neprokážeme vám žádné slitování, protože vy jste žádné neprokázali nám.  Vítězství bude nakonec naše.

© 2022 M.N. Hopkins

Poznámka: Toto jsem napsal před několika dny ve chvíli inspirace a slova mi přišla, jako by mi byla diktována.  Rozhodl jsem se výše uvedená slova sdílet na svém blogu jako vizi pravděpodobné budoucnosti.  Poprvé jsem tuto vizi zveřejnil dnes, 21. května 2022. 

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: