Music by The Refusers

Wednesday, May 25, 2022

Zmaga bo naša - Vizija verjetne prihodnosti, M.N. Hopkins

Ljudski um je šibek, Božji um pa je močan. Božji um se zrcali v nas, čeprav ga ne vidite. Naredili ste hudo napako, ko ste mislili, da imajo vsi ljudje šibek um, kot ga imate vi in vaši pristaši.  Čeprav se zdi, da smo telesno šibki, sta naš um in volja kot železo.  Maščevali bomo kri nedolžnih, ki ste jih žrtvovali svojim lažnim in šibkim bogovom.  Ko nas boste poskušali zlomiti, boste zlomljeni vsi.  To je naša zaobljuba in to je naša obljuba.  Kot moški in ženska bomo namreč izročili plameneči meč Luči.  Ne bomo vam izkazali nobenega usmiljenja, saj nam ga niste izkazali.  Zmaga bo na koncu naša.

© 2022 M.N. Hopkins

Opomba: To sem napisal pred nekaj dnevi v trenutku navdiha in besede so mi prišle, kot bi mi jih narekovali.  Odločil sem se, da zgornje besede delim na svojem blogu kot vizijo verjetne prihodnosti.  To vizijo sem prvič objavil danes, 21. maja 2022.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: