Music by The Refusers

Sunday, May 22, 2022

De overwinning zal aan ons zijn - Een visie van een waarschijnlijke toekomst door M.N. Hopkins

De geest van de mens is zwak en de geest van God is sterk. De geest van God wordt in ons weerspiegeld, hoewel u het niet ziet. Je hebt een grote fout gemaakt door te denken dat alle mensen een zwakke geest hebben, zoals jij en je volgelingen hebben.  Hoewel we zwak van lichaam lijken, zijn onze geest en onze wil van ijzer.  Wij zullen het bloed wreken van de onschuldigen die jullie hebben geofferd aan jullie valse en zwakke goden.  In jullie poging ons te breken, zullen jullie allemaal gebroken worden.  Dit is onze gelofte en dit is onze belofte.  Want, wij als Man en Vrouw zullen een vlammend zwaard van Licht zwaaien.  Wij zullen jullie geen genade tonen, omdat jullie ons geen genade hebben getoond.  De overwinning zal uiteindelijk van ons zijn.

© 2022 M.N. Hopkins

Opmerking: Ik schreef dit een paar dagen geleden in een moment van inspiratie en de woorden kwamen naar me toe alsof ze me gedicteerd werden.  Ik besloot de bovenstaande woorden op mijn blog te delen als een visie op een waarschijnlijke toekomst.  Ik publiceerde deze visie voor de eerste keer vandaag, 21 mei 2022.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: