Music by The Refusers

Wednesday, May 25, 2022

A győzelem a miénk lesz - Egy lehetséges jövő víziója by M.N. Hopkins

Az emberek elméje gyenge, Isten elméje pedig erős. Isten Elméje tükröződik bennünk, bár ti nem látjátok. Súlyos hibát követtetek el, amikor azt gondoltátok, hogy minden embernek olyan gyenge elméje van, mint nektek és a kegyenceiteknek.  Bár testben gyengének látszunk, elménk és akaratunk olyan, mint a vas.  Megbosszuljuk az ártatlanok vérét, akiket feláldoztatok hamis és gyenge isteneiteknek.  Ha megpróbáltok megtörni minket, mindannyian meg fogtok törni.  Ez a mi fogadalmunk és ez a mi ígéretünk.  Mert mi, mint Férfi és Nő, a Fény lángoló kardját fogjuk adni.  Nem fogunk kegyelmet mutatni nektek, mivel ti semmit sem mutattatok nekünk.  A győzelem végül a miénk lesz.

© 2022 M.N. Hopkins

Megjegyzés: Ezt néhány nappal ezelőtt írtam egy ihletett pillanatban, és a szavak úgy jöttek hozzám, mintha diktálták volna nekem.  Úgy döntöttem, hogy a fenti szavakat megosztom a blogomon, mint egy lehetséges jövőképet.  Ezt a víziót ma, 2022. május 21-én tettem közzé először.

To read the original writing in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/05/victory-will-be-ours-vision-of-probable.html

No comments: