Music by The Refusers

Wednesday, August 3, 2022

Söylendiğini Duydum...M.N. Hopkins'in Bir Söylemi

Geçmişte, kendi kültürlerimizde değer verdiğimiz şeyleri ve bize yakın ve sevgili bulduğumuz herkesi korumak ve sürdürmek için savaştığımızın söylendiğini duymuştum.  Günümüzde ise bizi köleleştirmek ve yok etmek isteyenleri destekliyor ve onlar için savaşıyoruz.  Şimdi bu rüya büyüsünü bozmanın ve sadece hayır demenin zamanıdır, boyun eğmeyeceğiz ve itaat etmeyeceğiz ve kendi türlerine ve anavatanlarına hainlik eden ve bize ihanet eden ve şu anda değer verdiğimiz her şeyin yanı sıra insanlığımızdaki iyi olan her şeyin yok edilmesi sürecinde olanların ellerinde kendi köleleştirilmemize ve/veya yok edilmemize katkıda bulunmayacağız.

© 2022 M.N. Hopkins

Not: Bunu geçen hafta, zaman içinde topladığım bilgilerle mevcut gerçekliği net bir şekilde görürken yazdım, böylece bu önemli konudaki düşüncelerimi net bir şekilde ifade ettim.  Bu orijinal alıntıyı ilk kez bugün, 23 Temmuz 2022'de yayınlıyorum.

To read the original discourse in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/07/i-have-heard-it-saida-discourse-by-mn.html

No comments: