Music by The Refusers

Wednesday, August 3, 2022

Ek het gehoor dit gesê....'n Diskoers deur MN Hopkins

Ek het gehoor dat daar gesê word dat ons in vervloë dae geveg het om te beskerm en te handhaaf wat ons in ons onderskeie kulture en almal wat ons naby en dierbaar was aan ons geag het. In die huidige tyd ondersteun en veg ons vir diegene wat van plan is om ons te verslaaf en uit te roei. Dit is nou die tyd om hierdie droomspel te verbreek en net nee te sê, dat ons nie sal onderwerp en gehoor gee en bydra tot ons eie verslawing en/of uitwissing in die hande van diegene wat korrup is en ook verraaiers van hul eie soort is nie as hul tuislande en het ons verraai en is tans in die proses van die vernietiging van alles wat ons dierbaar is sowel as alles wat goed is binne ons mensdom.

©  2022 MN Hopkins

Let wel:  Ek het dit verlede week geskryf terwyl ek die huidige werklikheid duidelik bekyk het met watter inligting ek ook al oor tyd ingesamel het, en sodoende tot 'n duidelik gestelde  gevolgtrekking gekom en my gedagtes oor hierdie belangrike saak uitgespreek. Ek publiseer hierdie oorspronklike aanhaling vir die eerste keer vandag, die 23ste Julie 2022.

To read the original discourse in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/07/i-have-heard-it-saida-discourse-by-mn.html

No comments: