Music by The Refusers

Monday, August 1, 2022

Jeg har hørt det sagt... En diskurs av MN Hopkins


Jeg har hørt det sagt at vi i gamle dager kjempet for å beskytte og opprettholde det vi holdt kjært i våre respektive kulturer og alle de vi holdt nær og kjære for oss. I vår tid støtter og kjemper vi for dem som har til hensikt å slavebinde og utrydde oss. Det er nå på tide å bryte denne drømmetrolldommen og bare si nei, at vi ikke vil underkaste oss og etterkomme og bidra til vår egen slaveri og/eller utryddelse i hendene på de som har blitt korrupt og også er forrædere mot sitt eget slag som deres hjemland og har forrådt oss og er for tiden i ferd med å ødelegge alt vi har kjært, så vel som alt som er bra i vår menneskelighet.

© 2022 MN Hopkins

Merk: Jeg skrev dette forrige uke mens jeg klart ser på den nåværende virkeligheten med den informasjonen jeg har samlet over tid, og kom dermed til en klart uttalt konklusjon og uttrykk for mine tanker om denne viktige saken. Jeg publiserer dette originale sitatet for første gang i dag, 23. juli 2022.

To read the original discourse in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/07/i-have-heard-it-saida-discourse-by-mn.html

No comments: