Music by The Refusers

Wednesday, August 3, 2022

मैले सुनेको छु यसले भन्यो.... एम.एन. हप्किन्सद्वारा भाषण

मैले यो भनेको सुनेको छु कि बितेका दिनहरूमा हामीले आफ्नो संस्कृतिमा आफूलाई प्रिय ठानेका र आफूलाई नजिक र प्रिय ठानेका सबैलाई जोगाउन र कायम राख्न लड्यौं। वर्तमान समयमा, हामी समर्थन गर्छौं र हामीलाई दास बनाउन र विनाश गर्न चाहनेहरूको लागि लड्छौं। अब यो सपनाको हिज्जे तोड्ने समय हो र केवल होइन भन्नु हो, कि हामी भ्रष्ट भएका र आफ्नै प्रकारका देशद्रोहीहरूका हातबाट हाम्रो आफ्नै दासत्व र/वा विनाशमा योगदान दिने छैनौं। आफ्नो मातृभूमिको रूपमा र हामीलाई धोका दिएका छन् र वर्तमानमा हामीले प्रिय ठानेका र हाम्रो मानवता भित्रका सबै राम्रा कुराहरू नष्ट गर्ने प्रक्रियामा छन्।

©  2022 MN Hopkins

नोट:  मैले यो गत हप्ता लेखेको थिएँ जबकि मैले समयको साथमा जम्मा गरेको जुनसुकै जानकारीको साथ वर्तमान वास्तविकतालाई स्पष्ट रूपमा हेर्दै, यसैले  यस महत्त्वपूर्ण विषयमा मेरो विचारहरूको स्पष्ट रूपमा उल्लेख गरिएको निष्कर्ष र अभिव्यक्तिमा आउँदैछु। म यो मूल उद्धरण आज पहिलो पटक, जुलाई 23, 2022 प्रकाशित गर्दैछु।

To read the original discourse in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2022/07/i-have-heard-it-saida-discourse-by-mn.html

No comments: