Music by The Refusers

Saturday, December 11, 2021

Există o diferență? - Un Citat de M.N. Hopkins

Există vreo diferență? Lanțuri de fier, frânghie, aur. psihologice sau o injecție.  Lanțurile altora de o determinare întunecată nu vor face decât să lege și să întemnițeze pe cineva într-o lume distopică.

© 2021 M.N. Hopkins

Notă: Acest gând mi-a venit în urmă cu o săptămână, în timp ce mă gândeam la starea actuală a comunităților noastre și la dorința oamenilor de a gravita spre propria lor înrobire și am lucrat la el timp de câteva săptămâni pentru a adăuga sau a schimba limbajul într-un flux mai bun de cuvinte.  Am scris acest citat în stilul de poezie haiku și l-am publicat pentru prima dată astăzi, 7 decembrie 2021, pentru prima dată.

To read the original quotation in  English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2021/12/is-there-difference-quotation-by-mn.html

No comments: