Music by The Refusers

Sunday, October 1, 2023

Mensen staan bekend om hun lijden...Een citaat van M.N. Hopkins

Mensen lijden al duizenden jaren. Er zijn af en toe momenten van vrijheid geweest, maar die waren meestal van korte duur. Het kwaad kent al onze zwakheden en mensen worden gemakkelijk misleid.  Alles wat ik kan zeggen is: versterk je wil en je geest en vergroot je geloof in de tussenkomst van het Goddelijke.

© 2023 M.N. Hopkins

Opmerking: Deze woorden kwamen in me op toen ik nadacht over hoe ik moest antwoorden op iemands vraag hoe lang de huidige problemen in onze gemeenschappen zouden kunnen aanhouden.  Als er binnenkort een einde in zicht zou zijn?  Ik dacht mijn antwoord als citaat op mijn blog te zetten, omdat ik geloof dat het bij velen zal aanslaan.

To read the original quotation in English, please click on the link below:

https://mnhopkins.blogspot.com/2023/09/humans-have-been-known-to-suffera.html

No comments: